Super lekker en ook nog ambachtelijk gemaakt in mijn geboorte dorp ☺️
Yasmin
2 maanden geleden
Precies hoe limoncello hoort te zijn!!
Romynke
2 maanden geleden
Erg lekker (zomers) drankje! Verfrissend, niet te zoet en met een fijne citrussmaak. Precies wat je verwacht van een goede limoncello 🍋!
De Waskecello is zeker eentje om vaker in huis te halen.
Gerard
2 maanden geleden
Voor herhaling vatbaar.
Irene
3 maanden geleden
Een heerlijk aperitief! Direct uit de vriezer met een volle smaak. Aanrader!
Rachel Onink
3 maanden geleden
Het smaakt fris en het is heerlijk!
Zeker aan te raden en het proberen waard, mijn partner en ik hebben er inmiddels van kunnen genieten en gaan dit zeker vaker kopen, voor ons en onze familieleden!
Maarten
3 maanden geleden
Mooi balans van zoet en zuur; je proeft écht de rijpe, spaanse, biologische citroenen!
Reactie plaatsen
Reacties
Super lekker en ook nog ambachtelijk gemaakt in mijn geboorte dorp ☺️
Precies hoe limoncello hoort te zijn!!
Erg lekker (zomers) drankje! Verfrissend, niet te zoet en met een fijne citrussmaak. Precies wat je verwacht van een goede limoncello 🍋!
De Waskecello is zeker eentje om vaker in huis te halen.
Voor herhaling vatbaar.
Een heerlijk aperitief! Direct uit de vriezer met een volle smaak. Aanrader!
Het smaakt fris en het is heerlijk!
Zeker aan te raden en het proberen waard, mijn partner en ik hebben er inmiddels van kunnen genieten en gaan dit zeker vaker kopen, voor ons en onze familieleden!
Mooi balans van zoet en zuur; je proeft écht de rijpe, spaanse, biologische citroenen!
Lekker fris en pittig