Klantbeoordelingen

Rating: 3.4 sterren
5 stemmen

Reactie plaatsen

Reacties

Hilda
2 maanden geleden

Super lekker en ook nog ambachtelijk gemaakt in mijn geboorte dorp ☺️

Yasmin
2 maanden geleden

Precies hoe limoncello hoort te zijn!!

Romynke
2 maanden geleden

Erg lekker (zomers) drankje! Verfrissend, niet te zoet en met een fijne citrussmaak. Precies wat je verwacht van een goede limoncello 🍋!
De Waskecello is zeker eentje om vaker in huis te halen.

Gerard
2 maanden geleden

Voor herhaling vatbaar.

Irene
3 maanden geleden

Een heerlijk aperitief! Direct uit de vriezer met een volle smaak. Aanrader!

Rachel Onink
3 maanden geleden

Het smaakt fris en het is heerlijk!
Zeker aan te raden en het proberen waard, mijn partner en ik hebben er inmiddels van kunnen genieten en gaan dit zeker vaker kopen, voor ons en onze familieleden!

Maarten
3 maanden geleden

Mooi balans van zoet en zuur; je proeft écht de rijpe, spaanse, biologische citroenen!

Leonard
3 maanden geleden

Lekker fris en pittig